Όφουτο

 

 


 - Λευτεράκη, σήμερα γίνεσαι 2 χρονών, το ξέρεις;;;
- Να κοιτάς την δουλειά σου
- Λευτεράκη, σήμερα είναι μέρα γιορτής
- Να γιορτάσεις...
- Καλά μωρέ, δε φτάνει που ξημερώματα μου έφαγες γυαλιά 300Ε, που μου κάνεις κόνξες στο φάι, που μου βγάζεις την ψυχή για να μπεις στην θάλασσα, έχεις και αυτό το υφάκι σήμερα
- Τα γυαλιά σου, με προκαλέσαν, αυτά ξεκίνησαν πρώτα. Όσο για το  φαι, θα τρώω ότι μου αρέσει και η θάλασσα είναι για τα σκυλόψαρα. Ύφος, κάθε μέρα αυτό έχω, μα καλά, γιατί έχεις "στραβώσει" σήμερα; Αυτό με το άλογο το είδες;
- Ναι δυστυχώς
- Το άλλο με τα γαϊδουράκια στην Σαντορίνη;
- Ναι
- Τον άλλον που έσερνε τον σκύλο με το αυτοκίνητο;;;
- Ναι
- Και τι κάνεις για όλα αυτά;
- Εγώ τι να κάνω; Εγώ έχω εσένα υπό την κηδεμονία μου και σε προσέχω καλύτερα από έμενα
- Γιατί αγαπάς τα ζώα ε;
- Ναι
- Κρέας όμως τρως. Αρνάκια, κατσικάκια, μοσχαράκια (μουσχαρε). κοτοπουλάκια, ψαράκια, ε;
- Ρε  Λευτερακη, μην παραλογίζεσαι, αυτά είναι ζώα που προορίζονται για τροφή
- Σωωωωωπα ρε και τα λιοντάρια τρώνε ανθρώπους και οι τίγρεις, να εκτίουμε λοιπόν ανθρώπους που να ...προορίζονται για τροφή
- Ε
- Τι ε; Έξηνος πόντος.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ;;;
- ...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις