θεμα γνωριμιας

 


- Λευτεράκη, τι κάνεις;;;

- Μια χαρά, ευχαριστώ. Εσύ;;;

- Λεβέντη μου, ρωτάω τι κάνεις στο laptop;

- ...Γνωριμίες...

- Ρε συ, γιατί θες να μου διαλύσεις το νευρικό μου σύστημα;

- Εγώ ή τα εκλογικά αποτελέσματα;

Αυτά έκαναν ΄΄καινούργιες γνωριμίες΄΄ , καλά σας λέω εγώ γίδια. Άλλα μπορεί να πάει η φέτα που σου αρέσει 30 Ε, το λάδι 15 Ε, το κοτόπουλο 20 Ε και το μοσχαράκι 50 Ε.

Έτσι για να στρώσετε

- Λευτεράκη, μην αλλάζεις θέμα και κυρίως μην κάνεις τον Κινέζο.

Ρώτησα, τι κάνεις στο laptop μου;

- ...σου;;;

- Ναι, μου !

- Ρε γιατρέ, ανεπτυγμένα συναισθήματα ιδιοκτησίας έχεις.

Σου είπα, γνωριμίες...

- Τα νεύρα μου

- Εξ απ ανέκαθεν

- ...

- Γιατί κάνεις έτσι;

Είμαι ή δεν είμαι travel blogger;

- Είσαι

- Όμορφα. Δεν πρέπει λοιπόν και εγώ να φροντίζω το prestige μου;;;

- ...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις