ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ

 


- Λευτεράκη σήμερα συνάντησα μια σκυλίτσα, την Λόλα. Μπουκιά και συχώριο. Χρυσαφένια.

- ...

- Γιατί έτσι σιωπηλός Λευτεράκη;

- ...

- Έλα πες

- Τι θες να πω;

- Μην μου βγάλεις την ψυχή μέρα που είναι. Πες μου γιατί είσαι έτσι σκεφτικός;

- Ε, για το μέρα που είναι

- Τι;

Μια χαρά μέρα είναι

Γιορτινή.

Σήμερα έχω τα γενέθλια μου

- Το ξέρω

Γιαυτό είμαι σκεφτικός

- Βρε Λευτεράκη η γενέθλια μέρα είναι γιορτή, μεγαλώνω, ωριμάζω

- Τα φρούτα ωριμάζουν, οι υπόλοιποι γερνάμε.

- Όχι Λευτεράκη, δεν είναι έτσι. Οι άνθρωποι μεγαλώνουν και μεγαλώνοντας ωριμάζουν, γίνονται σοφότεροι, πιο χρήσιμοι για την κοινωνία.

- Καλά, αυτά που λες τώρα,  τα πιστεύεις;

- Φυσικά και τα πιστεύω

­- Εμ γιαυτό ...ψηφίζεις

-...

- Τι με κοιτάς σαν διανοούμενος;

- Πως κοιτάζουν οι διανοούμενοι δηλαδή;

- Να όπως εσύ ΄΄ εξ αντανακλάσεως , παφλάζει ΄΄, ένα πράγμα.

Να ρωτήσω;

- Ρώτα

- Σε έναν πόλεμο, ποιοι θα πολεμήσουν, οι ...ώριμοι ή οι νέοι;

- ...οι νέοι

- Ενεργοί αθλητές ποιοι είναι, οι ώριμοι ή οι νέοι;

- ...οι νέοι

- Στην εργασία, ποιους προτιμούν, τους ώριμους ή τους νέους;

- τους νέους

- Και γιατί τις αποφάσεις τις παίρνουν οι ώριμοι;

- Γιατί με τις εμπειρίες που έχουν αποκομίσει στην διάρκεια της ζωής τους, έχουν γίνει ΄΄σοφότεροι΄΄

- ΄΄Αφεντικό΄΄ δουλευόμαστε τώρα;

Αυτό που έγινε με τα τρένα το παρακολούθησες;

- Ναι

- Και οι αποφάσεις των φρούτων, ουπς σορυ, των ώριμων ήθελα να πω, είναι οι σωστές;

Και των νέων που βγήκαν στους δρόμους να διαμαρτυρηθούν είναι οι λάθος;

Γιαυτό τους χτυπάει η αστυνομία;

Και για ποιους νέους μιλάμε, για ότι έχει απομείνει, γιατί  εσείς οι ...ώριμοι, με τις σοφές αποφάσεις καταφέρατε να τους διώξατε έκτος χώρας, από εκείνους που έμειναν πίσω, φροντίσατε να  χαθούν άλλοι από εξοστρακισμένες σφαίρες και άλλοι από ένα ανθρώπινο σφάλμα. Όσοι τώρα βγαίνουν στους δρόμους, τους περιμένει μια άνευ προηγουμένου καταστολή.

Ά ρε Λουκάνικος και Κανέλλος που χρειαζόταν τώρα

- Λευτεράκη αυτές οι γενικεύσεις δεν μου αρέσουν και δεν λέω πως έχεις άδικο, αλλά το λες με ένα ύφος, λες και εγώ είμαι αυτός που παίρνει τις αποφάσεις.

- Επειδή άκρη εμείς δεν θα βγάλουμε, τι μου έλεγες;

Κάτι μου έλεγες για μια κάποια Λόλα

- Ναι, μια σκυλίτσα, έλα να την δεις, την έβγαλα φωτογραφία

- Μάλιστα, λοιπόν γιατρέ, 

1ον  η Λόλα τάχει τα χρονάκια της

2ον  Εγώ δεν είμαι hipster και 

3ον  εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις