Και φάγαμε και ήπιαμε και τραγουδήσαμε

 


- Σήμερα, μάλιστα, ΔΕΝ έχω λόγια. ΒΟΛΤάΡΑ!!!

-  Σου άρεσε Λευτεράκη, δηλαδή η βόλτα σήμερα ε;

- Καλά, τώρα τι σου είπα;

- Αμάν ρε Λευτεράκη, όλα της μετρητής πια.

- Αμάν, πρωτεύουσα της Ιορδανίας.

- Λευτεράκη....

- Νταξ, νταξ, χιούμορ έκανα.

 Έσκασα.

- Δεν θέλω να σκάσεις, εντυπώσεις θέλω να μου πεις.

- Ωραία, λοιπόν, η μέρα φάνηκε από το πρωί πως θα είναι καλή. Μου αρέσει να πηγαίνουμε με την Κορόλα, είναι αμαξάρα, το άλλο της Νονάς, οκ δε λέω, αλλά πως; να το πω, είναι χλεχλέδικο.

- Να δω τι θα κάνεις άμα σε ακούσει η Νονά.

- Εσύ κοίτα την δουλειά σου και στη Νονά η Κορολίτα αρέσει.

- Η πια;, τεσπα, για συνέχισε.

- Άμα με αφήσεις.

- Λευτεράκη

- Τι Λευτεράκη και Λευτεράκη μωρέ  και στην βόλτα γλώσσα δεν έβαλες μέσα.

- Μιλούσα εγώ;

- Τραγουδούσες.

- Ε;

- Τι  Ε;

και τι τραγούδι τραγουδούσες;, τώρα δεν κυριολεκτώ, γιατί αυτόν τον απόηχο, τραγούδι δεν το λες, λοιπόν, πως πήγαινε;, α, ναι

Avanti popolo, bandiera rossa

Alla riscossa, alla riscossa

Avanti popolo, bandiera rossa

Alla riscossa, trionferà

Bandiera rossa la trionferà

Bandiera rossa la trionferà

Bandiera rossa la trionferà

Evviva il comunismo e la libertà

Evviva il comunismo e la libertà

Και καλά, την ποιοτική ηχητικά απεικόνιση του άσματος, εντάξει άστο Ατυχήματα συμβαίνουν κάθε μέρα. Εσύ όμως, από πότε...

Evviva il comunismo κλπ κλπ;;;

Όχι τίποτε άλλο, αλλά τόσο καιρό μας τα΄χεις κάνει @$@$@$, με το Ay Carmela και δώστου: 

 "El Paso del Ebro" και  rumba la rumba la rumba la και  "Viva la XV Brigada" και άντε πάλι rumba la rumba la rumba la.

- Λευτεράκη,

θα ήθελες παληκαράκι μου, καλό μου, ψυχούλα μου, ζωή μου, φως μου, να διατηρήσω εγώ την ψυχραιμία μου και εσύ να συνεχίσεις τα των ...εντυπώσεων;

- Ναι αμέ, ningún problema!!!

Σήμερα, η βόλτα τα είχε όλα. Λιβάδια, βουνό, θάλασσα, μέχρι και χιόνι είχε. Άσχετο βέβαια πως δεύτερο συνεχόμενο Σάββατο, αδυνατείτε να φτάσετε στον αρχικό προορισμό σας.




- Δηλαδή, μπορούσαμε σήμερα να βάλουμε αυτό το αμάξι  σε εκείνη την λάσπη;;;

Ποιος θα μας ξεκόλλαγε;, Εσύ;

- Για τα 4Χ4 σας έχει μιλήσει κανείς;

Για τα τζιπ;

- Λευτεράκη, εσένα σου έχει μιλήσει κανείς, για το πως την "βγάζουν" τα αδέσποτα;;;

- ...Και όπως έλεγα, σήμερα ήταν μια υπέροχη βόλτα, με μια ανοιξιάτικη ανέφελη μέρα.

Και φάγαμε και ήπιαμε και τραγουδισαμαν (χιχιχιχιχι).

- Ε, α να χαθείς, κακομαθημένε.

- (χιχιχιχιχιχιχι)

- ...

- Το τελείωμα της βόλτας δε, ήταν εξαιρετικό. Καταλήξαμε στον Σχοινιά, εκεί στην αρχή του δάσους. Ήταν πολύ ωραία, μόνο το νερό τους εκεί είναι άχρηστο, σαν τουρσί είναι, σαν από εκείνα που βάζεις εσύ για μεζέ στο τσίπουρο. Μπεζ ρε παιδί μου, πολύ μπεζ, δεν πινότανε.

- Ρε κουτούτσικο, αυτό ήταν νερό της θάλασσας, γι αυτό ήταν αλμυρό.

- Και γιατί δεν μου το είπες;

Γιατί δεν με προστάτευσες;

Εγώ νωρίτερα στο βουνό, που πέρασε εκείνο το αμάξι με τους κυνηγούς, έτσι έκανα;

Εγώ δεν τους όρμηξα;

Δεν τους γάβγισα;

Δεν τους τρόμαξα και τους έδιωξα;

- .................

- Τώρα σιωπή ε;

Και δε μου λες, εκείνους με τα κάμπερ τους είδες;

- Τους είδα και τους ζήλευα, ζωάρα.

- Εκείνον τον αναρχοάπλυτο με τα 3-4-5 παιδιά τον είδες;

- Τον είδα αν και

- ...κεφτέδες

Είδες πως έπαιζε με τα παιδιά του στην άμμο;

Είδες πως μαζί τους έκανε κάστρα;

Είδες πως τα κλοτσούσαν και τα γκρέμιζε εκείνο το ξανθούλι;

Εγώ στο πηγάδι κατούρησα;

- ...................................................

- Αλλά να τραγουδάς ξέρεις.

Το ηλιοβασίλεμα πάντως, όλα τα λεφτά, που λέτε και εσείς οι ανθρωπαίοι.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις