η Σιλάν, Εγώ και ο ...άλλος

 


- Σιλάν. 

Σιλάν, ωραίο όνομα έτσι;

- Ωραίο ακούγεται Λευτεράκη, πως σου ήρθε;

Μήπως θες να αλλάξεις όνομα;

- Ωχου με τις κρυάδες μεσημεριάτικα. Εγώ σκύλος είμαι, δεν είμαι ...άνθρωπος.

- Δηλαδή;

- Τι δηλαδή;

Η νονά μου μου έδωσε αυτό το όνομα, εγώ θα ΄΄πουλήσω΄΄ την νονούλα μου;

Αυτά είναι ανθρώπινα πράγματα, εμείς οι σκυλέοι έχουμε μπέσα !

- Ρε συ Λευτεράκη, θεατρικό έργο θα γίνουμε εμείς .

- Μπορεί να γίνουμε θεατρικό έργο αλλά να δούμε που θα βρεις ηθοποιούς να παίξουν. Όλοι στον δρόμο είναι, σας άνοιξαν τα μάτια, αλλά εσείς που;

Κοιμάστε με τα παπούτσια.

- Και για αυτό έχεις άποψη;

- Γιατί να μην έχω;

Εδώ δεν ζω και εγώ;

Δεν βλέπω;

Δεν μυρίζω;

Επειδή εσύ θες να με έχεις στο σκοτάδι και με θεωρείς παιχνίδι για όποτε σου κάνει κέφι, νομίζεις  ότι εγώ δεν ενημερώνομαι, δεν πληροφορούμε;

- Τι λες ρε χαμένο κορμί;

Εγώ σε κρατάω στο σκοτάδι;

Εγώ σε έχω για παιχνίδι;

Λευτεράκη έως εδώ και μη παρέκει

- Σιγά μωρέ αιμοβόρε που τσιμπάς, ένας ρόλος ήταν, κάτι μεταξύ Σαίξπηρ και Αισχύλου, μην τσιμπάς, μην κάνεις σαν ναχεις βλεφαρόπτωση.

- Βοήθησε με θεέ μου, με τούτο το πράγμα.

Από που ξεκίνησε η κουβέντα και που έφτασε

- Κουβέντα είναι, από κάπου ξεκινάει και πάει όσο πάει

Αν δεν σου αρέσουν οι μεγάλες διαδρομές, πάρε το τρόλεϊ, εγώ είμαι Υπερσιβηρικός. Ά μα θες.

- ...............

- Λοιπόν, επειδή βλέπω πως δεν τοχεις με τα ΄΄ μεγάλα ταξίδια ΄΄, ας γυρίσουμε στην Σιλάν και επειδή με κουράζει η αδυναμία σου να συμμετέχεις και να παρακολουθήσεις μια συζήτηση, σου αφήνω εδώ, να διαβάσεις όοοοοποτε μπορέσεις, τι έγραψαν για την Σιλάν στα σόσιαλ, έτσι για να μην λες πως σου λέω εγώ ότι θέλω

΄΄  Η Σιλάν, ξεθεωμένη, ξεκουράζεται στα πόδια του ανθρώπου της αφού έχει σώσει 3 ανθρώπινες ζωές..

Η Σιλάν δεν μπορεί να μπει στο λεωφορείο μαζί σου, ούτε στο σουπερ μάρκετ, ούτε στην θάλασσα, επειδή την σιχαίνεσαι.

Την σιχαίνεσαι όταν θα πάει στο πάρκο.

Μπορεί όμως να έρθει όταν μετά από σεισμό είσαι θαμμένος κάτω από τα συντρίμμια για να σε βρει.

Μπορεί να έρθει έχεις εγκλωβιστεί στο χιόνι,για να σε εντοπίσει.

Μπορεί να έρθει όταν αγνοείσαι στα φαράγγια και στα δάση για να σε σώσει.

Κάποια φορά θα σε σώσει θυσιάζοντας την δική της ζωή. Θα κάνει τα πάντα για σένα κι ας την απεχθάνεσαι...΄΄

- .................................


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις