επεισόδιο πρώτο


 - Που πας;

Αξημέρωτα είναι ακόμα

- Δεν έχω ύπνο ρε Λευτεράκη, κοιμήσου εσύ

- Έχεις σκοτούρες έ;

Σου πέσαν τα καράβια έξω, έτσι;

- Λευτεράκη, είναι τρεις τα ξημερώματα, μην έχεις όρεξη, σου είπα, εσύ κοιμήσου, εγώ θα σηκωθώ.

- Στο ταξίδι πάντως, μια χαρά κοιμόσουν.

- ...

- Μα μια που το έφερε η κουβέντα και ήθελα να στο πω, όταν είσαι έξω από την Αθήνα, γίνεσαι άλλος άνθρωπος. Τρυφερός, καλοσυνάτος, γελαστός, δοτικός, τσίμπα Λευτεράκη και τούτο, φάε Λευτεράκη και από το άλλο, ούτε νεύρα, ούτε τσακωμοί, ούτε μαλώματα, ούτε λουρί καν.

- Τα πήγαμε καλά δηλαδή, σου άρεσε ε;

- Αν μου άρεσε, ρωτάει.

Μου άρεσε πάρα πολύ. Έτσι ονειρεύομαι τη ζωή μου, να είμαι ένας σκύλος ον δε ροουντ, ρόλινγκ στοουν και έτσι.

Αμ το άλλο που το βάζεις;

- Ποιό Λευτεράκη μου;

- Ρε συντροφάκο, άλλος άνθρωπος σου λέω. Σε έβλεπα να σκαρφαλώνεις στον κρατήρα, σε εκείνο το φιδότοπο και πήγαινες σαν εργοστασιακή Husqvarna. Δεν καταλάβαινες τίποτα.

- Άστο Λευτεράκη, η καρδούλα μου το ξέρει. Η καρδιά μου και το πόδι για την ακρίβεια.

- Και η νονά δυνατή έτσι;

Και αυτή από κοντά σε όλα, συν την οδήγηση και για να λέμε και την μαύρη αλήθεια, εκεί στους κρατήρες, πήρε πόντο έτσι; Στην έφερε. Εκείνη ανακάλυψε την κρυμμένη εκκλησία μέσα στον κρατήρα, εσύ κοιτούσες να μαζέψεις ελιές...

- Ομάδα ρε Λευτεράκη, Ομάδα. Οι τρεις μας ήμασταν μια ομάδα.

Μια που τον ξαγρυπνάμε τον μακαρίτη, θες να μου πεις πως σου φάνηκε αυτό το ταξίδι;

Έτσι με την σειρά.

- Ναι αμέ, αλλά τι κάνουμε είπες;

- Άστο μωρέ, τρόπος του λέγειν είναι.


- Λοιπόν, σύντροφε και κηδεμόνα μου, η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Από την Λούτσα είχε αρχίσει το πράγμα να δείχνει. Είχες μπει στο μούντ του ταξιδιού. Φαινόταν πως το ήθελες, πως το είχες ανάγκη.

Πριν ξεκινήσω να σου λέω τις εντυπώσεις μου για το ταξίδι, θα ήθελα να τονίσω, πως έχεις λόγο. Ρε παιδί μου, αυτό που λες θα το κρατήσεις. Έχεις μπέσα, πως το λέτε. Και αυτό το λέω με αφορμή το ταξίδι αυτό. 

Μου είχες πει όταν με πρωτογνώρισες, όταν με πήρες από την Γιάννα και την μαμά Ραίσα, πως θες να βλέπω ότι βλέπεις. Έχουν περάσει τώρα 15 μήνες και βλέπω ότι βλέπεις. Με έχεις συνέχεια μαζί σου, οκ εκτός από την δουλειά.

Μόνο θέατρο δεν με έχεις πάει...

- ... Λευτεράκη

- Καλά καλά, συνεχίζω

Λοιπόν, στο ταξίδι και εσύ και η νονά, είστε κουκουρούκου

- ΛΕΥΤΕΡΑΚΗ !!!

- Μην βιάζεσαι και μην πιάνεσαι από λέξεις. Για καλό το λέω, πχ, ξεκινήσαμε για Ερμιόνη, να είμαστε εκεί το πρωί του εορτασμού της ημέρας των Φώτων, με διανυκτέρευση στο Λυγουριό. Πως τώρα προέκυψε, ρεπορτάζ για την ρύπανση, στην παραλία της Νέας Κίου δίπλα στο Ναύπλιο, ούτε που το κατάλαβα και όλο αυτό, αφού έχουμε λοξοδρομήσει, γιατί θυμήθηκε η νονά την Ακρόπολη του Άργους, που λέγεται Λάρισα.

Δεν θα μείνω περισσότερο σε αυτό, γιατί είδα πως "ανεβάσατε" κιόλας θέμα στο σαιτ του carnet, που πάει να πει, πως όποιος θέλει να μάθει περισσότερα μπορεί να μπει στην διεύθυνση:

https://press.carnetdevoyage.gr/nea-kios-to-ladi-tis-katastrophis/



Συντροφάκο επειδή νύσταξα και η ώρα πήγε 6 μήπως να αφήναμε την κουβέντα εδώ για την ώρα
και την συνεχίζαμε αύριο;



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις