Λευτεράκη ΕΣΥ ΜΕΣΑ

 

- Λοιπόν, εμείς οι δύο δεν θα τα πάμε  πλέον καλά. Η υπομονή μου έφτασε στο τέλος της.

- Τι έγινε πάλι ρε παιδί;

- Εμένα ρωτάς τι έγινε;

Εσύ αναρωτήσου τι συμπεριφορά είναι αυτή που επιδεικνύεις και που το πας;

Που θες να καταλήξεις;

Τι ακριβώς θες να κάνεις;

Ποιος είναι ο σκοπός σου;

- Λευτεράκη, ρε συ, μπας και έκανα λάθος επιλογή κουταβιού;;;

- Ρε Σπυράκο, μπας και με ρώτησες εάν σε θέλω για κηδεμόνα μου;;;

- Για μια ακόμα φορά το χοντραίνεις Λευτεράκη

- Ποιος ...χοντραίνει τώρα ας μη ανοίξουμε άλλη κουβέντα

- ΛΕΥΤΕΡΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

- Άκου και για να το ξεκαθαρίσουμε μια και καλή

Εγώ σκυλάκι του καναπεως δεν είμαι. Ούτε συνοδός παρέας ή ψυχαγωγίας.

Εγώ είμαι Κοκκώνι, όνομα και πράμα.

Εγώ είμαι σκύλος Καταστασιακός. Ανήκω στην αφρόκρεμα των σκύλων Λυσασμένων Σιτουασιονίστ !!!

Εμένα / Εμάς σκοπός της ζωής μας είναι να δρούμε στο περιθώριο, μεταξύ τέχνης, πολιτικής, αρχιτεκτονικής και πραγματικότητας. Σκοπός μας είναι η υλοποίηση των υποσχέσεων των καλών τεχνών στην καθημερινή ζωή. Για να πετύχουμε τον σκοπό μας δηλώσαμε ως απαίτηση την καθαίρεση των θεσμών των καταναλωτικών αγαθών, της έμμισθης εργασίας, της τεχνοκρατίας και των ιεραρχιών. Διατυπώσαμε ευθαρσώς τη θεωρία της «Θεωρητικής και πρακτικής ανάπτυξης των καταστάσεων» (Situations, εξ ου και Σιτουασιονιστές) και απαιτήσαμε να γίνει η ζωή καλλιτέχνημα. 

Αυτά φαντάζομαι σου είναι γνωστά και όσο για αυτό που είπες, το περί λάθος επιλογή κουταβιού, δεν σε τιμά. Και δεν σε τιμά γιατί ζεις μέσα σε ένα σύστημα ανθρωποκεντρικό και χρησιμοποιείς σαν άλλοθι, την φιλοζωία σου.

- Τι σου συμβαίνει παλικάρι μου;

Σου πέφτει βαριά η τροφή που σου έφερε η Νονά;;;

- Με σήκωσες προχτές το βράδυ και τρέχαμε μέσα στην νύχτα στα άγρια βουνά για να κάνεις εσύ την πρώτη φωτογραφία της χρονιάς;

- Αληθές

- Με σήκωσες μετά από δυο ώρες ύπνο για να πάμε εσύ να φωτογραφίσεις την πρώτη Ανατολή της χρονιάς;

- Και αυτό αληθές είναι

- Χτες το μεσημέρι απαίτησες να κάτσω και εγώ στο τραπέζι για να κόψετε την Βασιλόπιτα, ενώ ξέρεις πως εγώ ΔΕΝ κάνει να τρώω γλυκά;

- Σου κόψαμε όμως κομμάτι, ε;

 - Και σήμερα, ήρθα  στην βόλτα χωρίς δεύτερη κουβέντα;

- Ναι, μέχρι που συναντήσαμε τα περιστέρια, το φελέκι μου μέσα και πια ήταν η πρώτη κουβέντα σου όταν με είδες να χαμογελάω;;;

Λευτεράκη ΕΣΥ ΜΕΣΑ!

είναι έτσι ή δεν είναι;

- Ναι Λευτεράκη, σου είπα να καθίσεις μέσα στο αυτοκίνητο γιατί ορμάς στα περιστέρια και εκείνα φοβούνται και δεν νομίζω να είσαι περήφανος για κάτι τέτοιο , εσύ δηλαδή να διασκεδάζεις με τον φόβο άλλων ζώων.

- Εσύ δεν είσαι που λες ότι τα περιστέρια είναι τα πιο άχρηστα πουλιά;

- Αυτό τώρα Λευτεράκη δεν έχει λογική και τα φίδια δεν τα συμπαθώ αλλά δεν θέλω να τα σκοτώνουν

- Πιάσαμε τώρα την υψηλή διανόηση, τα ατράνταχτα επιχειρήματα

- Ρε Λευτεράκη, αν δεν θες να βλέπεις ότι βλέπω, μπορώ να σε αφήνω σπίτι να βλέπεις τηλεόραση

- Κρυάδες, πιάσε μια ζακετούλα







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις