Μια συναισθηματική προσέγγιση

 


- Λευτεράκη κοιμάσαι;

- Λίγο να, όσο πατάει η γάτα

- Ποιά γάτα;

Αυτή που προσπάθησες να κυνηγήσεις και σου σήκωσε ράχη;;;

- Έλα μωρέ, σε λίγο θα μας πεις οτι φοβήθηκα.

Εγώ να παίξω ήθελα.

- Λευτεράκη, κάνε τον Κινέζο, για να μην συνεχίσω την περιγραφή.

Η βόλτα σου άρεσε σήμερα;;;

- Κοίτα η βόλτα μου άρεσε, εσυ δεν μου άρεσες, στην αρχή, μετά έστρωσες.

Κάτι έχεις εσύ 2-3 μέρες τώρα.

Στεναχωρημένος είσαι;

Θυμωμένος είσαι;

Όταν εσύ πας στον Αγιο Νικόλα, καλά δεν είσαι.

- Λευτεράκη δουλειά σου, η βόλτα σου άρεσε σήμερα;

- Μου άρεσε, πάντα μου αρέσουν οι βόλτες. Μόνο που καμιά φορά με πιάνει το παράπονο.

- Σήμερα δηλαδή είχες παράπονο;;;

- Ρε γιατρέ, δεν είπα έχω παράπονο, είπα, με πιάνει το παράπονο, έλεος.

π.χ. Είδες πάνω στον λόφο, εκείνα τα σκυλιά που ήταν χωρίς λουρί;

Αυτά ήταν Ελευθερα...

...άλλος έχει το όνομα, άλλος την χάρη.


- Λευτεράκη, μήπως πρόσεξες σε εκείνα τα ελεύθερα σκυλιά, χωρίς λουρί, ότι μέτραγες τα κοκαλά τους;;;

- ...

- άχνα έ;

δεν μας συμφέρει τώρα.

- Να κάτω στην θάλασσα, είδες εκείνες τις δυο κοπέλες (σιγά και μη δεν τις είδες), με την σκυλίτσα, που έτρωγαν απο κάτι κίτρινα περιτυλίγματα, είδες;

Πέρασαν δίπλα μας και δεν άφησαν την Λόλα να έρθει κοντά μου.

- Λόλα;

Που ξέρεις πως την έλεγαν Λόλα;;;

- Δεν το ξέρω, απλά μου αρέσει το Λόλα, είναι ...παιχνιδιάρικο.

- Λευτεράκη βλαμμένο είσαι;;;

- Αφεντικό, εικόνα σου είμαι και σου μοιάζω !!!

- Ρε Λευτεράκη


- Όμως και εσύ ξεσάλωσες σήμερα έ;

Λίγο η θάλασσα, λίγο το φεγγάρι, λίγο ο πελαργός, είσαι και ρομανρτικούλης παναθεμά σε, του έδωσες και κατάλαβε, όλο κζουτ κζουτ η μοτόρα.

Τουλάχιστον έβγαλες καμιά φωτογραφία που να βλέπετε ή πάλι ΄΄τέχνη΄΄ κάναμε;;;

- Λευτεράκη, ένα θα σου πω και αν το καταλάβεις πάει καλά, αν πάλι ΔΕΝ το καταλάβεις, πάλι φίλοι θα είμαστε.

Απόψε για μια φορά ακόμα, διαπίστωσα πως η Λαυρεωτική γη, είναι γενναιόδωρη με τους φωτογράφους. Είτε στεναχωρημένος είσαι, είτε χαρούμενος, πάντα θα βρίσκει τρόπο να σε μαγεύει. Η φωτογραφία δεν είναι αυτοσκοπός. Η φωτογραφία είναι το ταξίδι, όχι ο προορισμός.

- Κατάλαβα, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

KOUTSOMOURA LIPRE!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις