Bολτάρα δηλαδή

 



- Καλημέρα

- Καλή σου μέρα Λευτεράκη, ξύπνησες;

- Πως με βλέπεις;

 Ξύπνησα;

- ...

- Και καλά, εγώ ξύπνησα, εσύ τι έκανες όλο το βράδυ;

 Από ότι βλέπω, μάτι δεν έκλεισες. Όλο γράφεις, σβήνεις, ξαναγράφεις, κοιτάς χάρτες, τον καιρό, τι έγινε, πας ταξίδι;

- Ε όχι, ταξίδι δεν το λες

- Τότε;

- Λευτεράκη, ξεκινάμε τις φωτό - αποδράσεις

- Πάμε πάλι

- Δεν φτιάξαμε τους PHOTOWALKERS ;;;

- Τους φτιάξατε

- Ε, ήρθε η ώρα να ξεκινήσουμε

- Θα παραβλέψω το γεγονός ότι τους φτιάξατε ερήμην μου, αλλά θα ρωτήσω, ποια είναι λοιπόν αυτή η πρώτη βόλτα;

- Θυμάσαι κάτι βόλτες που κάναμε, σαν την τελευταία;

Εκεί που είδες τα άλογα, το γεφύρι, εκεί στο οροπέδιο που δεν χόρταινες να τρέχεις και να "σημαδεύεις" όποιο θάμνο ή δένδρο έβρισκες, θυμάσαι;;;

- Αν εννοούμε τον ίδιο τόπο, θυμάμαι που κόντεψα να γίνω γλάρος με τις εξυπνάδες σου

- Έλα μωρέ που φοβάσαι;

- Φοβάμαι δε φοβάμαι, δικός μου λογαριασμός, εσύ κοίτα να κόψεις τα ...έξυπνα, γιατί δεν θα χουμε καλά ξεμπερδέματα.

Λοιπόν, για πες, για αυτή την "Απόδραση"

- Λευτεράκη, Δερβενοχώρια, 50 χλμ από την Αθήνα. Παράδεισος

- Και τι κάνετε σε αυτές τις πως τις είπες;

- ΦΩΤΟ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ

- Α γεια σου 

και τι κάνετε λοιπόν εκεί;

- Μιλάμε, γνωριζόμαστε, φωτογραφίζουμε

- Φαί έχει;

- Έχει ρε Λευτεράκη, έχει

Το είπαμε και στο προηγούμενο επεισόδιο 

- Εγώ τι θα κάνω, που δεν φωτογραφίζω; Γιατί δεν φαντάζομαι να μην με πάρεις μαζί...

-  Πάω μωρέ εγώ πουθενά χωρίς εσένα;

Εσύ θα παίζεις, θα τρέχεις, θα ευχαριστηθείς τη φύση

-  Πας, αλλά τεσπα

Και θα είμαι ο φύλακας, Ναι;

Γιατί εγώ φαί τζάμπα ΔΕΝ τρώω

Θα σας προσέχω δηλαδή, γιατί σε αυτά τα βουνά, έχει και τσακάλια και λύκους και τέτοια

- Εντάξει Λευτεράκη, εσύ θα είσαι ο βόδιγκαρντ !!!

- βόδι;;;

- Bodyguard ρε παιδάκι μου, πως το λένε;

- OK BRO !!!

- Ε να σου

- Μαζέψουυυυυυυυυυυυυυυ




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις